Ondokuz Mayıs Üniversitesi Alaçam Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencileri Vodafone Çağrı Merkezi Kariyer Fırsatları konferansında bir araya geldi. Konferans Vodafone Süreç İyileştirme Sorumlusu Emel Zorer başkanlığında gerçekleştirildi. Müşteri temsilcilerinin meslek tanımlarının iyileştirilmesinin gündeme taşındığı Vodafone projesi kapsamında öğrencilere sektörel bilgiler aktarıldı. Vodafone Bölge Satış Müdürü Mahmut CİRİT, Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Mert AŞAR ve Teknofix Operasyon Müdürü Cansın İYİGÜNLER’in de yer aldığı konferansta katılımcılara Alaçam MYO müdür yardımcımız Öğr. Gör. Dr. Selçuk KAHVECİ, Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Segâh YEŞİLYURT, Öğr. Gör. Cemile AVCI AKAN ve Öğr. Gör. Sevda YALÇIN tarafından teşekkür belgeleri takdim edildi. Konferans sonunda öğrencilere QR kod ile katılım sertifikaları verildi.